Bruk Out! radioshow review #2

Jak jsem sliboval, vždy v úterý po Bruk Out! vám představíme některé riddimy, které z odvysílaného dílu vyčnívají. Mají něco navíc. Za pár let už je klidně budeme pokládat za zlatej fond reggae a dancehall kultury, tak jak dnes mluví o riddimech jako Real Rock, Sleng Teng nebo Joyride. Můžeme a nemusíme v tom mít pravdu, tu ukáže až historie sama. Zatím poslední Bruk Out! jsme vysílali v pátek 7.3.2014. Záznam najdete hned pod videem v článku, seen.

Rvssian Riddim

Tentokrát jsme vybrali jen jeden riddim. A je to nejspíš pro to, že ho od prvního poslechu nemůžeme pustit z hlavy. Tarik „Rvssian“ Johnston. Má za sebou už pěknou řádku úspěšných riddimů, stejně tak singlů s umělcema jako Tommy Lee, Black Ryno, Chan Dizzy nebo J Capri. Jeho Head Concussion je label, pro kterej chtěj umělci nahrávat. Velký renomé si ale vydobyl především věcma pro Vybz Kartela a toho najdete i v našem riddim mixu. Jde to song „Mamacita“ v kombinaci s již zmíněnou J Capri, díky kterýmu se naučíte i trochu španělsky: Mamacita, tu seras mia! V druhý v pořadí je Konshens. Jeho „Shake“ mluví jednoduše o tom, aby holky na parketu používali to, co jim příroda dala. Shake what yuh mama gi yuh! Ten riddim si o to svoji stavbou a chytlavou xylofonovou melodii přímo říká. Posledním z umělců, který prozatím dal Rvssianovi svoji verzi je megastar Sean Paul. Ten o holkách taky umí hodně a potvrzuje to po celou svoji kariéru, vždyť gallis hity by mohl sypat z rukávu. Ve „Front & Back“ vám řekne, jakým způsobem si slečny kontroluje on. Další Bruk Out! vysílá 21.3.2014 a hned v úterý po tom, vám představíme další riddimy!

záznam posledního dílu

FACEBOOK