Balenciaga představila kontroverzní košili za 22 tisíc korun a Instagram se směje


Španělská módní značka Balenciaga v současnosti zažívá velmi dobré období. Její kreativní ředitel Demna Gvasalia zkrátka ví, jak zaujmout. Aby také ne; má za sebou kariéru v módním domě Louis Vuitton a on sám stojí za založením úspěšného streetwearového brandu Vetements.

Vše ale není vždy růžové a ne každý jeho krok se setká s okamžitým úspěchem a souhlasem internetové komunity. Ale nezapomeňme, že i lehce negativní reklama je stále reklama a Balenciaga prostě umí přinutit publikum k reakci.

Extravagance za balík

Značka nedávno představila svou podzimní kolekci a její součástí byla i tzv. dvojitá košile. Tento extravagantní kousek zaujal především svou cenou, která podle všeho převýší hranici tisíce amerických dolarů, tedy asi 22 tisíc korun. Co na tento výstřelek říkáte vy?

Foto: Balenciaga






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli