Trhají poslední Hvězdné války rekordy?


Prosincové šílenství okolo fenoménu Star Wars, už pomalu ustává, a nám se tak naskytuje příležitost nejen hodnotit zážitek ze samotného filmu, ale také jeho celosvětový úspěch. Jak se dalo očekávat, Hvězdné Války spustily spolu se svým oznámením obří vlnu komerčního procesu, ze kterého profitoval nejeden zúčastněný obchodník. Ať už šlo o hračky, textil nebo sběratelské předměty. Splnil ale snímek očekávání?

Na začátek je třeba podotknout, že například do kin v Číně, se sedmá část hvězdné ságy dostane až devátého ledna, a ačkoli zde procentuálně nemá takové zastoupení příznivců, jako je tomu například v Americe a v Evropě, je nutné počítat s tím, že čísla ještě porostou.

Snad samozřejmostí je, že jde vůbec o nejvýdělečnější film z dílny Disney, co víc, snímek J.J. Abramse se vyšplhal na první příčku v přijmech mezi kinematografickými počiny na Bristkých ostrovech.

Z globálního hlediska je tento blockbuster ve výdělku na druhém místě v pořadí kin IMAX a obecně vůbec nejrychlejším, který pokořil hranici 700 milionů dolarů za pouhých 16 dní. K vytouženému vrcholu, k nejúspěšnějšímu filmu v historii, mu ale ještě zbývá dojít kus cesty a předstihnout ve vzestupném pořadí Jurský svět, Titanic a konkurující sci-fi, Avatar. Kdo ví, třeba se tam jednou opravdu dostane.

A jaký je váš názor na tento snímek?

sw-flyer-web






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli