Banger Reviews: Logic – Ze dna

Na Logicův studiový počin Ze dna spousta z nás čekala doslova jako na zjevení. Když jsme při pohledu na tracklist zjistili, že bomba s názvem Pozdě se na albu vlastně nakonec ani neobjeví, říkali jsme si, co za pekla si na nás vlastně Hráč Roku musel přichystat. Jak to nakonec vlastně všechno dopadlo?

Co se týče produkce, jsou tady všichni, které jste čekali. Osvědčení hitmakeři jako DeckyDonie DarkoKonex nebo Conspiracy Flat se postarali o moderní a často minimalistické beaty, které se k Logicovi prostě hodí; stejně jako tetování na obličeji nebo zlaté násady na zuby.

Pokud jste ovšem čekali na hostovačkách celý roster labelu Milion+, budete nejspíš překvapeni. Na desku Ze dna si totiž proklestil cestu jediný featuring, ovšem dovolíme si tvrdit, že o to zajímavější. Legendární postava české scény, vlastně ta úplně nejlegendárnější; dámy a pánové… Orion. Můžete na něj mít jakýkoliv názor, ale při poslechu jeho partu prostě víte, že Logic získal další důležitou pečeť ve své kariéře.

Jinak se veškerá pozornost upírá na hlavního hráče. Logic je vyrapovanější než kdy dříve, umí si pohrát s moderními flows a udělat chytlavý hit. Jeho lyrics obsahují slušnou zásobu obsahu pro čtení mezi řádky a ač se to na první poslech nemusí zdát, z desky si můžete odnést i ledajaká poselství. Z jednotlivých stop by se dalo vytáhnout několik highlightů, ale to nejpodstatnější je, že celá deska funguje především jako celek. A to se v dnešní době přehypovaných singlů cení nejvíce. No ne?

Turn-up záležitost UPS zničí každý klub, jiné skladby jsou zase vyklidněnější nebo více experimentální. Ve všech případech ale prostě musíte ocenit Logicovu práci s hlasem, intonací a slovy. Často napoprvé ani nerozumím, jen je ale třeba se naladit na správnou vlnu. Pro někoho deska může být zklamáním, není zde totiž tolik výrazných věcí jako na předchozích rapperových sólovkách. Fanoušci, kteří ale skutečně milují Logicův styl (pardon, swag) celou věc jistě ocení se vším všudy.

√ 8/10

zedna-cover-webAlbum koupíš na Milion+ e-shopu