Česká móda na pařížském fashion weeku


Tři návrháři MBPFW nabídnou své kolekce nákupčím v Paříži

Na nadcházejícím pařížském fashion weeku, který je nejen považován za nejprestižnější módní týden  „velké čtyřky“, ale je také hlavním obchodním kanálem pro nákupčí módy a oděvní značky z celého světa, se v prvních dvou říjnových týdnech představí hned tři reprezentanti české módy. Jsou jimi návrhářky Petra Ptáčková a Martina Špetlová a značka Chatty autorského dua Radka Sirková – Anna Tušková.

Své kolekce na jaro/léto 2016 značka Chatty představila premiérově 5. září na Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku v Praze na Štvanici. Jejich kolekce vzbudila okamžitý zájem Becc Gray, majitelky PR a konzultační agentury Bloody Gray, která byla jedním z oficiálních mezinárodních hostů MBPFW. Bloody Gray značku Chatty bleskově zařadila do svého showroomu v rámci pařížského fashion weeku S/S16.  Chatty se tak bude prezentovat po boku Martiny Špetlové, úspěšné české návrhářky působící v Londýně, která do portfolia Bloody Gray patří již několik let.

Mercedes-Benz Prague Fashion Week se rozhodl  tuto významnou příležitost oslavit koktejlem pro módní odborníky, novináře a nákupčí. „Je to poprvé, co budeme jakožto organizátoři největšího českého módního eventu hostit koktejl na pařížské půdě, ale už teď jsme rozhodnuti, že z takové prezentace české módy odborníkům, kteří přijíždějí na pařížský týden módy, bychom rádi udělali tradici,“ říká Lukáš Loskot, ředitel MBPFW.  První slavnostní koktejl proběhne v úterý 6. října v showroomu Bloody Gray.

Martina Spetlova SS16

Talentovaná Petra Ptáčková není na pařížském fashion weeku nováčkem. Poprvé se zde za pomoci týmu MBPFW objevila přesně před rokem a její kolekce se tedy bude v Paříži prezentovat již po třetí, tentokrát v rámci showroomu Plan 8 vedle takových značek, jako je například Bernhard Willhelm. Zástupci pařížské agentury si přijeli Petřinu novou kolekci prohlédnout do Prahy a do budoucna uvažují i o zařazení dalších českých značek, které je na MBPFW oslovily.

Česká móda bude na pařížském fashion weeku v takovém rozsahu zastoupena vůbec poprvé. Pomoci domácím návrhářům prorazit na světový trh je vedle podpory lokální kreativity a vyhledávání talentů jedním ze strategických cílů Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.

 Zdroj: #MBPFW






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli