Taste the Feeling!


Nová kampaň Taste the Feeling využívá univerzální příběhy a momenty z každodenního života k oslovení zákazníků na celém světě. Značka Coca-Cola si tedy pro své zákazníky připravila i novou hymnu a znělku, na které se podíleli úspěšní hudebníci a producenti. Součástí kampaně bude také nová interaktivní digitální aplikace s možnosti sdílení.

Press-Image-05

„Taste the Feeling“ je slogan nové globální marketingové kampaně Coca-Cola, která poprvé v historii společnosti zastřešuje všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednou ikonickou značkou ve společné globální kreativní kampani. Jedná se o první a zároveň nový slogan značky od představení „Open Happiness“ před sedmi lety v roce 2009.

Celá kampaň vychází ze základních složek značky Coca-Cola, které obsahují rukopisné logo, červený kruh a ikonickou skleněnou láhev. Všechny složky pak propojují produkt se skutečnými a autentickými okamžiky. Červený kruh Coca-Cola s rukopisným bílým nápisem bude nově plochý a nebude zobrazován v 3D. Jedná se o moderní zobrazení klasického aspektu značky, které je výrazné, jednoduché a ikonické.

Venkovní kampaň „Taste the Feeling“ bude v mnoha ohledech stejná a na první pohled dosti povědomá, přesto však svým ztvárněním mnohé překvapí. Samotný koncept vychází z pěti principů: zážitky s nápojem Coca-Cola, pití nápoje, samotný produkt, souměrnost a červený kruh. Konzistentním prvkem je pak láhev v ústřední roli.

Press-Image-07

Dalším důležitým aspektem celé kampaně budou fotografie, které vytvořili známí módní fotografové Guy Aroch a Nacho Ricci. Obsahem fotografií jsou lidé z celého světa vychutnávající si ledově vychlazený nápoj Coca-Cola v mnoha různých každodenních situacích, o samotě, ve skupinách či v párech. Fotografie se snaží zachytit pouliční styl módy.

Jak jsme zmínili na začátku, v rámci kampaně představí značka Coca-Cola i zcela novou hymnu a znělku. Na vytvoření hymny spolupracovala Coca-Cola s kreativním hudebním partnerem Music Dealers, kdy byli vybráni tři nezávislí mladí umělci, aby tuto hymnu napsali – Scotta Fritz, Jeremy Bircher a Josh Jones. Hlas, který v hymně uslyšíme, patří Conradu Sewellovi, písničkáři a zpěvákovi narozenému v Londýně, ale vyrůstajícímu v Austrálii.

Skladba obsahuje zvukový motiv inspirovaný tím, jak zní vychutnávání si nápoje Coca-Cola – otevření láhve, zasyčení a osvěžení. Tato nová znělka nahradí pět not z „Open Happiness“ a bude se objevovat během celé kampaně i ve všech nových televizních reklamách. Kromě spolupráce se zpěvákem Conradem Sewellem spolupracovala Coca-Cola i se známým producentem Aviciim, díky kterému vznikla také speciální verze hymny „Taste the Feeling“ inspirovaná elektronickou hudbou. Tato verze písně bude sloužit jako soundtrack k interaktivní digitální aplikaci.

Press-Image-09






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli