Banger Reviews: V jaké formě byl Sergei Barracuda zastižen na Pouliční Ekonomické 2.5?

O ostravském plamenometu S. Barracudovi jsme chvíli neslyšeli. Promiňte, dlouho jsme neslyšeli spíše nic z jeho hudební varny, protože pokud jde o samotnou osobu a život tohoto rappera, dostává se nám velmi hmatatelné představy v podobě Instagramu snad každý den. Ale od hodnocení tohoto fenoménu tady nejsme. Od desky Bída & Bolest už byly nějaké ty ilegální substance spáleny v nejednom jointu a ti, co na kolenou prosili o sólo projekt, mohou být nyní více než spokojeni. Sólo projektů jsme se v jeden den dočkali hned dvou, a tak Pastor i Sergei B. dostali šanci znovu reprezentovat svůj label (firmu) Azurit Kingdom. Každý však tak trochu po svém – přesně jak to má být. Našemu čtenáři je už asi více než jasné, že dnes se podrobněji podíváme právě na Barracudův počin Pouliční Ekonomická 2.5 s podtitulem Notorický Hustler.

AK&CBG 🔥

Fotka zveřejněná uživatelem Notorický Hustler🔌 (@sbarracuda),

A začneme pěkně od podlahy. Pokud bych měl hodnotit i vizuální zpracování releasu, jsem velmi spokojen. Celá scenérie je tak trochu klišé, ale můžete si být jisti, že pro tohle slovo jsem se rozhodl jen s těmi nejlepšími úmysly. Právě takhle by podle mého názoru měl totiž vypadat cover k mixtapeu. Sergei si za ta léta na scéně vypracoval image do posledního puntíku inkoustu na jeho rukou a zatraceně dobře ví, jak se chce publiku prezentovat. Pokud jde o produkce, najdeme tady spoustu ne až tak známých jmen, stejně jako těch větších ze zámoří. Producenti jako Zaytoven či Purps (808 Mafia) jsou asi neznámí jen málokomu, kdo svůj playlist pravidelně zásobuje trapem. Jejich přítomnost nás tak velmi těší. Přece jen, když na českém releasu uslyšíte stejný producentský tag, jako na většině mixtapů Gucci Manea, máte upřímnou radost. Produkce byly celkově zvoleny velmi dobře. Mým osobním favoritem je pilotní záležitost Notorický Hustler s chytlavým beatem od Purpse. Z Čechů se zde pak předvedl po delší odmlce stájový kolega Willy Vynic nebo pražské uskupení Southside Finest.

Co se hostů týče, uslyšíme zde jen pár jmen. Pastorizzle samozřejmě nemůže chybět, ostravská Bee se ukázala v remixu skladby Láska Beze slov, kterou původně známe již z Doemixxxovy desky Akce a Reakce. Kvarteto featuringů pak doplňuje slovenský talent Pil C a uzavírá nováček jménem Gvmble. Hosti dohromady neurazí, ale Sergei zde jasně drží prim. A tak by to na jeho desce mělo být, ne? Témata jsou zde klasická – dobrý a bohatý život v porovnání s podmínkami před řadou let, kdy se začínajícímu rapperovi v moravsko-slezské metropoli právě nedařilo, peníze, drogy, ženy, koncerty a zkrátka všechno, co k našemu oblíbenému žánru patří. S. Beezy patří mezi nejlepší mladé rappery na tuzemské scéně a jeho práci s hlasem musí obdivovat i zapřísáhlí haters. Pokud bych měl hodnotit jednotlivé skladby jako celek, vedou u mě rozhodně záležitosti jako Svěží dech, Notorický Hustler nebo Jako mafie. Dobrá práce, my jako posluchači můžeme jen doufat, že Sergeiův Trap house bude nadále produkovat bomby jako doposud.

√ 8/10

sergei-itunes-web