Značka batohů Bagind rozjíždí kampaň na Hithitu, nastartuje tak výrobu v Kolumbii


Můžete je mít na zádech jako první. Budou z kolumbijských hor a vyrobené ručně z udržitelných materiálů s jasným původem. Jde o nové batohy zajeté české značky Bagind, která na jejich výrobu a dovoz vybírá peníze na portálu Hithit. Chystá se totiž rozšířit nabídku produktů, které dosud pocházely pouze z Indie, o lokální výrobky z různých koutů světa a také o nové materiály. Crowdfundingovou kampaní, která startuje 12. května, chce zakladatel značky Lukáš Matějček otestovat zájem nových i stávajících zákazníků, ale také splnit sen jednomu zručnému mládenci z Kolumbie.

Jeho rodina se věnovala rukodělné výrobě po generace. Mladý řemeslník Linderman si na to vzpomíná jen matně. Od útlého dětství pracoval s celou rodinou, která musela tradici nuceně opustit, na plantážích koky ve vesnici Villa de Leyva obklopené kolumbijskými vrcholky. Jeho snem je tradici obnovit a nešít ty super propracované batohy z hovězí kůže a canvasu jen na koleni,” vypráví Lukáš Matějček své zážitky z cest po kolumbijském venkově. Díky čtyřleté spolupráci s výrobcem kabelek a batohů z Indie Dennisem víme, že ručně dělané výrobky mají na českém trhu místo. Po možnosti rozšířit nabídku značky Bagind pokukujeme již delší dobu a dokázat rozjet výrobu s Lindermanem by představovalo obrovský smysl pro něj i pro naši firmu a dobročinnou pomoc, která je naší důležitou hodnotou,” dodává.

Cílová částka projektu na Hithit je stanovena na 390 000 Kč. Na její dosažení máme celkem 30 dnů, upřímně si ale věříme i na větší číslo, a proto jsme se rozhodli pracovat s milníky,” upřesňuje Lukáš Matějček s tím, že splněním základní částky si ověří, jestli bude o nové výrobky na trhu vůbec zájem, a také získá podstatnou finanční injekci do začátku nového projektu. ”Za vybrané peníze si bude moci Linderman pořídit deset šicích strojů a zaměstnat deset pomocníků, kteří pomohou rozšířit výrobní kapacity. Pak se pustíme do výroby prvních batohů, kabelek, peněženek nebo klíčenek, což jsou zároveň odměny v kampani,” přibližuje ještě. Za další milníky považuje zakladatel značky Bagind vybraný milion korun, který by mu umožnil zařadit do portfolia nové barvy, nebo dva miliony, díky kterým rozšíří i nabídku střihů.

Kampaň nabízí také nehmotné odměny, kterými mohou zájemci pomoct projektu na svět. Jedná se o cestu za Lindermanem do kolumbijských hor nebo den strávený s cestovatelem a zakladatelem značky Bagind Lukášem Matějčkem.

foto: archiv Bagind






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli