Logic a Gumbgu vydali zajímavé album Gudlak. Ke komu poputují výhry z naší soutěže?

Deska o devíti stopách s názvem Gudlak, kterou má na svědomí leader YYY Empire Logic a slovenský Gumbgu aka Karlo, vzbudila veliká očekávání. A to nejen mezi fans, ale i mezi občasnými posluchači výše zmíněného labelu. To bylo ostatně vidět na jejím releasu, jenž proběhl na adrese Senovážná 6, kde se sešel poměrně úctyhodný počet zvědavců čekajících na svoje podepsané CD, či nějaký ten kus merche. Jak deska dopadla podle nás? Čtěte níže, přičemž možná narazíte i na speciální soutěž!

Ještě před samotným releasem jsme měli možnost slyšet několik singlů, jejichž úkolem bylo pořádně nás na album připravit, potažmo naladit na “Gudlak vlnu”. První zveřejněná věc s názvem Čísla, jenž dorazila společně s prvním videoklipem ovšem tak přesvědčivě nezněla. Ačkoliv se u onoho tracku nedalo pochybovat o skvělé flow, jenž oba interpreti nasadili, dopadl výsledek spíše průměrně. A to hlavně z toho důvodu, že se instrumentál až příliš podobal bangeru od Flatbush Zombies. Vizuálu však jeho lákavost na oko, upřít nemůžeme. Mírné rozpaky ovšem zůstaly jen do chvíle, kdy jsme se dočkali druhého singlu s názvem Babylon. Povedený beat, pocházející z dílny slovenského producenta Abeho, opět skvělá  flow od obou zúčastněných rapperů a vizuál, za který by se nemusel stydět ani notoricky známý stoner Wiz Khalifa. Sečteno, podtrženo, oba singly svůj účel splnily. V den releasu alba nám kluci naservírovali ještě singl Všechno co chtěl jsem, který bohužel dorazil bez vizuálního zpracování, což je pro takhle silnou věc věčná škoda. Dočkáme se ho v budoucnu? To prozatím nevíme, s jistotou však můžeme říci, že se k nám brzy dostane velký remix jednoho ze singlů, i s videoklipem a několika hosty.

Na desce nás pak čeká dalších šest tracků, jak silnějších, tak těch slabších, konceptuelně však skvěle zapadají všechny. Vypíchnout si určitě zaslouží záležitost Patřit mezi vás, opět do beatu z Abeho dílny. Featuring na desce najedete pouze na jediném, a bohužel podle nás zároveň nejslabším tracku z alba. Jimmy D doplnil původní duo na šestém počinu z desky, v němž uslyšíte nepříliš povedený pokus o zpívaný refrén, který navzdory své myšlence, na toto album prostě nesedí. Na závěr je určitě třeba vypíchnout povedený cover, který skvěle reflektuje to, co na albu posléze najdete.

Deska Gudlak je mimo jiné důkazem toho, že spojení českého a slovenského jazyka, může fungovat i na rozsáhlejším projektu. A pokud si interpreti sednou stejně jako Karlo a Logic, není pochyb o povedeném výsledku. Poslech desky Gudlak můžeme tedy jen doporučit, a to i pro ty, kteří labelu Milion+ zrovna neholdují.

Hodnocení: 8/10

√ SOUTĚŽ

Pokud jste chtěli získat desku Gudlak spolu s Cocktail Party od Robina Zoota a tričkem YZO Empire zadarmo, mohli jste zkusit naší soutěž, jejíž zadání znělo: