Banger Reviews: Farming Simulator 17

V naší nové recenzi vás provedeme základy oddechovky Farming Simulator 17. Tato hra vychází skoro každý rok, loni však autoři udělali výjimku a 16 nespatřila nikdy světlo světa, pouze v mobilní verzi. Ačkoliv vás prvotní dojem může pobavit a hra vám může připadat až smešná, je dost možné, že názor změníte. FS má po celém světě obrovskou a hlavně věrnou fanouškovskou základnu, která o hře diskutuje, vytváří nové módy a spoustu dalších věcí.

Přejdeme rovnou k věci – na začátku hry si můžete vybrat jaké pohlaví bude mít váš farmář a také jeho barvu košile, což nás velmi potěšilo. Pak jsme se vrhli na kombajnování pole, které za nás naštěstí dokončil najatý pracovník, kterého platíte z peněz, jež si ve hře vyděláte. Poté, co jsme se postarali o všechna svá pole, naložíme sklizené obilí do přívěsu a hurá prodávat.

Samožejmě nepracujeme jenom na poli, můžeme se projet vlakem a převést s ním suroviny, customizovat si vozidla, prodávat je, kupovat a tak dále. Od minula přibyla dokonce i novinka – chov prasat. Další velkou novinkou je počet autentických vozidel ve hře – přes 250 od více než 75 výrobců (nechybí ani Tatra a Zetor). Po okolí se můžete pohybovat i běžnými auty, jako je třeba tento snový pickup.

Je jen a jen na vás, jak si svojí farmičku zařídíte – můžete se soustředit pouze na jednu surovinu či zvíře, ale také rozjet multiprodukční farmu se vším možným. A pokud vás osamocené farmaření přestane bavit, je tu i cooperativ multiplayer, který dovoluje až 16 hráčů.

Hra se nám zalíbila svou malebností a pro někoho i chytlavou hratelností, pro nadšence do farmaření určitě ideální volba. Pokud bychom ale měli něco vytknout, pak je to jen dostačující grafika, která občas připomíná hry staré nejméně 10 let. Dále je také hra občas až moc zbytečně komplikovaná. Chápeme, že se ji autoři snažili propracovat do posledního detailu, ale občasné odvážení skližně do obchodu a podobné úkony, které za vás nezvládnou udělat najatí pracovníci, začnou být po chvíli otravné.

fs17-review