Warner Bros. Discovery představila nový regionální tým. V jeho čele stojí Jamie Cooke


Poté co na jaře tohoto roku došlo ke sloučení dvou konkurenčních firem WarnerMedia a Discovery, byl v červnu Jamie Cooke jmenován generálním ředitelem nově vzniklé společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Pobaltí, Střední východ, Středomoří a Turecko. Dnes představil tým lídrů, který bude řídit budoucnost podnikání společnosti v regionu Středního východu, severní Afriky a Turecka, Pay TV Networks Evropy, Středního východu a Afriky a Creative Agency.

„Posledních několik týdnů jsem strávil tím, že jsem se seznamoval s klíčovými lídry v rámci celého spojeného podniku a vstřebával co nejvíce informací, abych mohl učinit ta nejlepší rozhodnutí pro naši strukturu a strategii do budoucna. Vzhledem k tomu, že máme velký a komplexní region, je uklidňující vidět, že máme tolik talentovaných a kvalifikovaných lidí napříč celou firmou. Proto jsem rád, že dnes mohu oznámit svůj tým vedoucích pracovníků, kteří mi spolu se svými týmy pomohou v našem regionu řídit podnikání společnosti Warner Bros. Discovery,“ uvádí svůj výběr Jamie Cooke.

Zde je kompletní sestava nově jmenovaných specialistů a jejich funkcí v příslušných regionech, kterou generální ředitel oznámil:

  • Roni Patel (Content Licensing) bude zodpovědná za řízení licencování obsahu pro celý region a severské země.
  • Andrei Grigorescu (Ad-Sales) povede prodej reklamního času pro celý region.
  • Cristina Valasutean (Business Development and Distribution) bude zodpovědná za obchodní rozvoj a distribuci v Rumunsku, Maďarsku, České republice a na Slovensku.
  • Kenechi Belusevic (Business Development and Distribution) povede obchodní rozvoj a distribuci v jihovýchodní Evropě (Bulharsko, Srbsko, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Makedonie, Slovinsko, Albánie), v Pobaltí (Lotyšsko, Estonsko a Litva), ve Středomoří (Řecko, Malta a Kypr), v Izraeli a v zemích SNS (Arménie, Ázerbájdžán, Kazachstán, Bělorusko, Moldavsko, Uzbekistán, Ukrajina, Kyrgyzstán, Gruzie, Tádžikistán a Turkmenistán), přičemž povede i oddělení rozvoje komerčních sportů v celém regionu.
  • Francesco Perta (Business Development and Distribution) bude mít na starost obchodní rozvoj a distribuci na Středním východě, v severní Africe a v Turecku.
  • Grigory Lavrov (Trade Marketing and Channel Management) bude zodpovědný za obchodní marketing v celém regionu a Channel Management pro TLC a DMAX v Turecku a Fatafeat na Středním východě.
  • Lee Hobbs (EMEA-wide Pay TV channel business & EMEA WBD Creative Agency) bude zodpovídat za oblast placených televizních kanálů v celém regionu Evropy, Středního východu a Afriky (včetně značek Discovery Channel, TLC, HGTV a ID) a převezme odpovědnost za podobu nově vzniklé kreativní agentury WBD – která bude zprostředkovávat různorodý obsah a kanály – v témže regionu.
  • Mabelie Bruijns (Communications) bude mít na starost veškerou komunikaci v celém regionu a podnikání s placenými televizními sítěmi v Evropě, na Středním východě a v Africe.

Foto: Warner Bros. Discovery






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí