6 důkazů, že nákup oblečení může být skvělým zážitkem


Never Enough

Zapomeňte na narvaná obchodní centra, bezpohlavní obchody a nekvalitní oblečení ušité dětmi kdesi v Asii. Nakupování oblečení může být zážitkem z kategorie „made my day“. S hudbou. S originálním designem. S prvotřídní kvalitou … a whiskey v ruce.

Jen je potřeba vědět, kde takové obchody hledat. Buď můžete do berlínské čtvrti Kreuzberg, kde si v některých obchodech koupíte mikinu, dáte pivo a ještě si necháte opravit kolo, nebo můžete vyrazit na náměstí Jiřího z Poděbrad v Praze. Funguje tu obchod Never Enough BlackBox Store, který k nám importoval berlínskou atmosféru i kvalitu. Proč už nikdy v životě nebudeme oblečení nakupovat jinde?

1. Kvůli kvalitě i originalitě

Nekoupíte tu oblečení s okoukaným designem, ani hipsterské lesní motivy. Berlín se stal kulturním hubem Evropy a tahle kreativní atmosféra se promítá i do Never Enough. Navíc kromě pečlivě vybraných značek ze zahraničí jako Dudes Berlin, Yeaaah Studio Paris a Turbokolor prodávají v tomhle shopu vlastní značku Never Enough Ltd.

„Známe deprese lidí z návštěv oděvních domů plných nesmyslných fast fashion kolekcí z Asie. Naším cílem je vyrábět dokonale střižené, materiálově trvanlivé a dílensky kvalitně zpracované oblečení s charakteristickým designem, co nepodléhá trendům,“ říkají zakladatelé Dan Göringer a Josef Hykyš.

2. Kvůli sustainable přístupu

Zakladatelé Never Enough nepatří k zeleným ekoteroristům, kteří by vám v noci ukradli ze zahrady sekačku, abyste neubližovali trávníku, ale o věcech kolem sebe přemýšlejí, takže si uvědomují hodnotu udržitelnosti. „Fast fashion je po těžbě ropy druhou největší ekologickou zátěží světa. Hodláme ji v rámci Never Enough sabotovat,” dodává Hykyš.

3. Kvůli kvalitě za barem

Součástí obchodu je bar, tak proč si ten nákup neudělat hezčí? „Dospíváme do věku, kdy nám přestala páchnout skotská rašelina a tak jsme vyzdili i poměrně slušně zásobený bar. Zaměřujeme se na whiskey a bourbon. Bílé víno vozíme od kamaráda ze Slovenska, prosseco odebíráme od profíků z vinohradské Prosekárny. Zkrátka jsme ve výběru pečliví. A kolemjdoucím nabízíme plnou lednici piva a limonád zajímavých značek, takže s nimi mohou posedět na terase s výhledem do parku,“ říkají zakladatelé.

4. Kvůli muzice

V létě tu neuslyšíte poslední plážové pecky, v prosinci vám uši nezmrzačí Mariah Carey. „S Pepou, který nám dělá DJ, jsme se seznámili při pořádání hudebního festivalu Soundfeer a láska k muzice nás neopustila. V BlackBoxu jsme do jedné z výloh umístili DJ booth a krom hraní na krámě stále hledáme místa, kde se dají reproduktory pustit nad okolní hlukové limity,“ říká Dan. Dokladem toho je přítomnost Never Enough BlackBox Stage na několika letních festivalech, včetně jejich vlastního eventu s názvem Daylight na pražské Štvanici.

5. Kvůli výtvarníkům

Aby toho nebylo málo, tak na poslední stěně, která v obchodě zůstala volná, vznikla galerie. Estetika zde prodávaných značek je totiž definována originálními výtvarníky, jejichž práce si můžete zakoupit také jako umělecké dílo ve formě kvalitních, často signovaných a limitovaných grafik.

6. Kvůli atmosféře

A to je ze všeho nejdůležitější! Never Enough není jen obchod s oblečením. „Prostor už od začátku koncipujeme jako hub. Jako meeting point pro kamarády, obyvatele blízkého okolí a kolemjdoucí. Vidím ho do budoucna jako dobře režírovaný koloniál s originálním sortimentem z celého světa. Laťku jsme nastavili poměrně vysoko a vysokou úroveň hodláme udržet,“ uzavírá Dan.


architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě