Big Match: první ročník esportové události patřil „Kobbymu“


Kalendář esportových hráčů se letošní podzim rozrost o novou příležitost pro poměření sil. V sobotu 6. listopadu se totiž odehrál historicky první Big Match na fotbalovém simulátoru FIFA 2022. Prvenství z turnaje, v němž se hrálo o 50 000 Kč, si odnesl Martin „Kobby“ Strnad z týmu SKS. Akce proběhla v režii týmu Entropiq a hlavního partnera McDonald’s, který na jeden den proměnil svou pražskou restauraci v gamingovou arenu.

V turnaji Big Match se utkalo šestnáct hráčů z České republiky a ze Slovenska, deset z nich prošlo online kvalifikací, šest bylo do utkání exkluzivně pozváno. V prvním ročníku tak síly poměřili zástupci esportových týmů ACS, FCVP, SINNERS, SAMPI, Entropiq, SKS, CRYPTOVA, FC Jablonec, DGGesports FC a Sigma Olomouc. O prvenství se ve finálovém turnaji nakonec utkali Martin „Kobby“ Strnad a Matěj „Matjes“ Dunka, po celkové součtu bodů a vstřelených branek 3:2 vyhrál první jmenovaný, který prošel celým turnajem bez jediné prohry. „Turnaj se mi moc líbil, po dlouhé době zase akce, kde byli lidi a fandilo se, mám ohromnou radost, že se mi po delším čase podařilo vyhrát tak velký turnaj a získat krásnou trofej. Je to pro mě velká úleva a doufám, že nebude tenhle ročník poslední,“ hodnotí Martin „Kobby“ Strnad. Třetí místo patří Dominiku „Seronovi“ Čermákovi.

Kromě fotbalových utkání nabídl program turnaje, který se odehrával v restauraci McDonald’s ve Vodičkově ulici a byl určen i široké veřejnosti, také doprovodný program. V rámci toho se představili zástupci českého gamingu a osobnosti jako Jirka Král, Jakub Kohák, fotbalista Tomáš Ujfaluši, rapper Renne Dang a další. Celý den byl také online streamován.

Do světa esportu vstoupila společnost McDonald’s již na jaře 2020, kdy se stala partnerem charitativního turnaje Entropiq. Esport je v současnosti jedním z nejrychleji rostoucích trhů a fenoménem poslední doby. Pro nás jako značku je to skvělá příležitost, jak oslovit specifickou cílovou skupinu a prezentovat značku McDonald‘s jako moderní brand, který je součástí soudobého zábavního průmyslu,“ říká Ladislav Doležal, Marketing Supervisor společnosti McDonald’s. A vzhledem k tomu, že se (poměrně nečekané) spojení setkalo s úspěchem, uzavřely tyto dva subjekty na podzim kontrakt o dlouholeté spolupráci. Jejím vrcholem je právě turnaj Big Match, který je unikátní jak pro českou, tak i celosvětovou scénu.  „Projekt Big Match považuji za mimořádně povedenou akci. Jsem rád, že i přes nelehkou dobu dokázali fanoušci esportu, týmu Entropiq a zákazníci McDonald’s vytvořit výbornou soutěžní atmosféru. I sledovanost přímého přenosu na sociálních sítích, speciálně na kanálu Twitch, předčila veškerá naše očekávání. Partnerství Entropiq týmu s tak významnou značkou, jakou je McDonald‘s, si opravdu vážíme. Spolupráce funguje jak profesně, tak lidsky, a tak už teď se těšíme na další společné projekty,“ říká Martin Kabrhel, zakladatel esportové organizace Entropiq. „Relativně nezvyklý koncept, kdy se celý turnaj odehrál ve speciálně a pro tyto účely přestavěné restauraci, se setkal s úspěchem, z čehož jsme nadšení. Právě proto už nyní, jen pár dní po uskutečnění turnaje, přemýšlíme, jak naše partnerství s Entropiq a obecně začlenění do esportové a gamingové sféry posunout dál, jakou další aktivaci můžeme fanouškům i našim zákazníkům nabídnout,“ doplňuje Doležal.

foto: McDonald’s






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí