Kdo má nejvíc fake fans na sociálních sítích?


Asi každý, kdo má sociální sítě, by tam chtěl mít co nejvíc fanoušků. Liky a srdíčka jsou novodobé drogy. Na internetu se to hemží návody, jak co nejvíc followerů získat – sledujte algoritmy svého účtu, sjednoťte svůj feed, pište smysluplné hashtagy…

Mají to zapotřebí?

Víte ale, co je mnohem jednodušší? Sledující si koupit. Zaplatíte pár dolarů a hned můžete mít o desítky followerů na účtu víc. A jak víme, víc je víc a víc prodává. Ví to i celebrity, kterým známé značky za promo na sociální síti platí horentní sumy. Stačí se vyfotit s kelímkem krému a desetitisíce dolarů se hrnou na konto. Ani slavní se neštítí falešných fanoušků z Indie. Kdo jich má na sociálních sítí nejvíc?

Na prvním místě se umístil německý fotbalista Toni Kroos, jehož účty na sociálních sítích vyplňují falešní fanoušci z 51 procent. Za ním skončila slavná moderátorka Ellen DeGeneres s 49 procenty.

Překvapili nás třeba americká celebritka Kourtney Kardashian, zpěvačka Taylor Swift, fotbalista Neymar a zpěvačka Ariana Grande, ti všichni mají 46 procent fake fans. Mají to zapotřebí? Celou tabulku podvodníků najdete ZDE.






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli