Tanečník Yemi A. D. slaví fenomenální úspěch. Vyhrál v celosvětové soutěži

Česká kreativní a eventová agentura JAD Productions, kterou založil multidisciplinární kreativec a producent Yemi A. D., zaznamenala rekordní úspěch na třináctém ročníku přední live marketingové soutěže BEA World 2018. V konkurenci 303 přihlášených projektů z 29 zemí světa získala agentura dvě zlatá místa, pětkrát se ocitla na druhé příčce a jednou se umístila třetí, a stala se tak s přehledem nejlepší evropskou agenturou soutěže a druhou nejúspěšnější agenturou celosvětově!

Where creativity meets business

Porotci vybírali nejkreativnější a nejefektivnější nápady v duchu sloganu Where creativity meets business. Yemiho tým zaujal inovativním a kreativním přístupem ke kampaním a eventům, které vytvořil pro klienty Mercedes-Benz, adidas a londýnský projekt London Loop Awards.

Zlato získala indická agentura Laqshya Live Experiences s projektem Google Home Training. Z českých účastníků soutěže porotu zaujala také společnost AV Media, která si s projektem Festival Světlo Valmez odnesla cenu za třetí místo v kategorii Low Budget Event.

Experimenty

„Těší nás, že porota dokázala ocenit měsíce tvrdé profesionální práce, která za eventy a online projekty stála. Na digital se soustředíme třetím rokem, a právě letos začínáme vidět zásadní výsledky, které podtrhují také získaná ocenění. Ve stejných kategoriích byly nominovány projekty, jejichž rozpočty přesahovaly i pět milionů Euro, ty naše jsou přitom často méně než desetinové. Abychom dosáhli stejných výsledků jako agentury z ekonomických velmocí, musí být naše kreativní koncepty velmi úzce provázané s výzkumy a znalostí trhu, precizní analýzou dat a přesným cílením,“ říká k úspěchu české agentury v globálním eventovém prostředí project manager JAD Productions Marko Baćević.

„S JAD Productions v České republice působíme už přes deset let, ale úspěchy slavíme především v zahraničí. Od tuzemských agentur nás odlišuje zejména odvaha pouštět se do neprobádaných vod a chuť experimentovat s nejnovějšími trendy. K náskoku před konkurencí nám pak pomáhají vlastní projekty jako TENISKOLOGY nebo YNSPIROLOGY, díky nimž se nám daří získávat hodnotná data, ze kterých v naší práci hojně čerpáme,“ uvádí zakladatel agentury Yemi A. D.

8 cen pro JAD

Launch nové třídy A-class od Mercedes-Benz zaznamenal úspěch hned v pěti kategoriích s celkovým prvním místem v kategorii Product/Service Launch. Projekt #24RIDE se stal jedinečnou livestream game show na českém internetu díky unikátnímu technologickému řešení, které dokázalo přenášet živý obraz z jedoucího auta po celých 24 hodin. Kampaň, jež proběhla v partnerství s T-Mobile, zasáhla 1,3 milionu unikátních uživatelů, včetně 62 tisíc interakcí, a v 69 procentech cílovou skupinu 25–34 let.

V kategoriích Product/Service Launch a Use of Web & Social Media pak bodovalo uvedení nového designu tenisky od adidasu s názvem Deerupt. Projekt se odehrál na vybraných klíčových místech v Praze včetně fashion weeku, strhával přitom pozornost pražských sneakers a fashion komunit pomocí instalací s rozšířenou realitou. Celou kampaň, která zasáhla neuvěřitelných 3,3 milionu uživatelů včetně 109 tisíc interakcí, zakončil VIP event pro 200 hostů v centru Prahy.

V kategorii Use of Web & Social Media si celkové prvenství odnesl projekt London Loop Awards klienta Greenlight, který umožnil začínajícím umělcům prezentovat svá díla v ulicích Londýna (od Soho až po Shoreditch) na osmdesáti zakoupených citylightech. Vítěz si ze slavnostního galavečera odnesl deset tisíc liber. V plánu je rozšířit tento projekt do Berlína, Dubaje, Barcelony a dalších měst.

Nejlepší klient a světové stříbro

Nejlepším klientem soutěže BEA World 2018 byl vyhlášen Mercedes-Benz Cars Česká republika, který obstál v konkurenci mnoha dalších automobilek, například Ferrari či Nissan. Vyvrcholením celého galavečera se pak stala stříbrná příčka pro celosvětově nejúspěšnější agenturu, ale také celkové druhé místo v kategorii nejlepší projekt roku, kterým byl oceněn projekt #24RIDE klienta Mercedes-Benz.

Třináctý ročník prestižního udílení cen pro nejlepší eventy roku 2018 se letos konal v univerzitním městě Coimbra v Portugalsku. Členy odborné poroty v čele s marketingovým ředitelem společnosti Cisco systems Gerdem de Bruyckerem byli mimo jiné manažer marketingové strategie Samsung Electronics Michael Müller či Andrea Faflíková, senior brand relations & events manager z The LEGO Group. Příští rok se udílení cen přesouvá do Istanbulu.

architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě