Tanečnice Michelle Bambaii: Bez čeho se neobejde a proč s sebou všude tahá reprák

Michelle Bambaii (24), vlastním jménem Michaela Hlôšková, první česká oficiální dancehall queen a tanečnice zpěváka a herce Machela Montana, se věnuje tanci od jedenácti let a momentálně je již několik let členkou taneční dancehallové skupiny BaddFyah. Nejvíce se věnuje stylu Soca, a to dokonce na takové úrovni, že spolupracuje s umělci z kolébky dancehallu z Karibiku.

Motivace

Aby měla dobré výsledky, musí na sobě samozřejmě hodně makat. Jaký je její tip, aby se překonala, když se jí nechce cvičit? “Používám běžné metody, jako je představa svých cílů a konkrétních výsledků, nebo si jednoduše pustím oblíbenou písničku, o které vím, že mě zaručeně nakopne,” říká Michelle a dodává:

Důležité je mít vybudovanou silnou disciplínu a osobní motivace používat jako její spouštěče.

Sportovci se samozřejmě musí hlídat i v jídle. Jaké jsou tipy Michelle? “Banán je dobrý zdroj proteinů a přírodního cukru. Je to skvělá věc pro získání energie a zasycení před tréninkem nebo po něm. A když toho chci stihnout opravdu hodně, piju kávu nejen na chuť, ale také před tréninkem jako nakopávač. U stravy jsem zastánce úsloví všeho s mírou,” říká tanečnice, která všude tahá osobní repráček.

“Hodně cestuji, takže jsem zvyklá si brát repráček všude s sebou. Můžu si tak vytvořit hype úplně kdekoliv. Hudba je v podstatě to nejzásadnější, co tanečník potřebuje,” vypráví kráska.

Nevzdávejte se snů

Bez čeho dalšího se neobejde, jsou boty. “Styl tance, kterému se věnuji, je velmi grounded. I když většině jiných tanečníků přijde zvláštní tancovat v těžkých botách, u dancehallu je to jinak. Mám pocit, že mi těžší boty pomáhají zůstat ve spojení se zemí a udržet tím pohyb, který je charakteristický pro tento taneční styl,” vysvětluje Michelle a přidává tip na cviky, které najdete i v naší galerii níže:

Strečinkový pohyb na fotkách je vhodný použít vždy při zahřívaní. Nejdřív se člověk rozehřeje cardio rozcvičkou (pro tanečníky je naprosto ideální 2-4 minuty skákaní) a potom může zapojit nějaké protahovačky. Tady jde konkrétně o stehna – přední i zadní, plus je u tohoto cviku vhodné zapojit tzv. hip opener. Pokud člověk mezi jednotlivými pozicemi nohu drží neustále ve vzduchu, trénuje zároveň i rovnováhu.

A rada na závěr:

Nevzdávejte se svých snů a následujte svou vášeň! A pro ženy: Jste silné a krásné, tak se to nebojte ukázat!




architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě