McDonald’s představil originální emoji kampaň


Fastfoodový řetězec McDonald’s je dobře znám po celém světě. Jeho designová identita obecně patří k těm nejsnáze rozpoznatelným grafickým prvkům na světě. Jak to ale vypadá, když se marketingové oddělení „Mekáče“ rozhodne vyzkoušet něco úplně nového?

Hravá kampaň

Originální kampaň Everyday Icon je duchovním dítětem německého designéra Karla Wolfganga Epplea. Podle jeho konceptu ji zrealizoval fotograf Matthieu Lavanchy. Myšlenka je jasná; ukázat veřejnosti, jak je tenká hranice mezi fenomenálními smajlíky emoji a skutečnými předměty. Ukazuje se, že možnosti vizuálního jazyka McDonald’s jsou opravdu neuvěřitelné.

Všechny fotografie byly pořízeny tak, aby co nejvíce připomínaly smajlíky, které denně používáme. Jak vás německá kampaň zaujala? Měl by i u nás řetězec přijít s něčím podobným?





architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli