Top 5: Nejlepší merch amerických rapových hvězd


Merchandise neboli oblečení a různé tematické předměty jsou v posledních deseti letech doslova hybnou silou hudebních hvězd. V hip hopu, kterému obecně dominuje touha po reprezentaci, to platí nejméně dvojnásob. Obrovské množství triček, mikin nebo třeba hrnků prodávají i tuzemská velká jména. Poptávka je velká. A nutno jedním dechem dodat, že právě z merche jde hudebníkům velká část jejich finančních toků. Kdo ze zámoří letos přišel s nejoriginálnějším merchem, který bychom se nestyděli nosit ani jako klasickou módu, a nejen jako stylový doplněk třeba na koncert oblíbeného interpreta?

Kanye West a Kid Cudi

Společné album a uskupení těchto dvou velikánů dostala název Kids See Ghosts. Doplňkový merch sází na jednoduchost a vkusnost. Minikolekci navrhl japonský umělec Takashi Murakami, který v minulosti spolupracoval dokonce s módním domem Louis Vuitton. Jak se vám líbí jeho nejnovější práce?

Kanye West

U Kanyeho Westa ještě chvíli zůstaneme. Renesanční rapper a producent je v tomto roce opravdu aktivní a zajímavou minikolekci merche dodal i k svému sólovému projektu ye. Právě v tomto případě jde totiž o opravdu velkou hru. Podle dostupných zdrojů Kanye do třiceti minut od vydání desky prodal merch v hodnotě 500 tisíc amerických dolarů (tedy více než 11 milionů korun). A to už opravdu není zanedbatelná částka ani pro amerického rappera první ligy. Kolekce merche je plná wyomingských zátiší a krajinek. Toto album je prostě opravdu svébytné. A to dokonce i na nonkomformistu Kanyeho formátu.

Tyler, the Creator

Tylerovo poslední album Flower Boy sice vyšlo už loni o prázdninách, rapper ale aktuálně doplnil zásoby merche a jedná se o opravdu povedené kousky. Kolekce je plná včel a klasických logotypů GOLF. Výběr je bohatý; krom triček, mikin nebo čepic si můžete pořídit i ledvinku nebo ponožky. Tyler, the Creator patří k těm nejvíce kreativním lidem v současném rapu a jeho merch vždy přichází s něčím novým.

Travis Scott

Travisovo album Astroworld bylo bezesporu jedním z nejočekávanějších projektů letošního léta. Nechyběla ani malá kolekce merche, která byla k dispozici jen po dobu 24 hodin od vydání. Výběr byl na merch nebývale bohatý, a právě díky omezené dostupnosti byly prodeje obrovské. Vždyť i taková Nicki Minaj Travise v rozhovoru obvinila, že právě tímto krokem si zajistil mnohem větší prodeje samotného alba. Lidé totiž kupovali celý balíček.






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli