
Francouzský Lyon letos v červenci přivítá EuroGames – největší evropský multisportovní event, který dává prostor sportovcům bez ohledu na jejich původ, identitu nebo životní příběh. Cílem není jen soupeřit, ale hlavně bořit bariéry, inspirovat a ukázat, že sport může být skutečně pro všechny. Novým partnerem akce je mediální společnost Warner Bros. Discovery, která pod hlavičkou iniciativy Sports Together spouští napříč Evropou masivní kampaň na podporu diverzity a inkluze ve sportu.
EuroGames jsou největším evropským multisportovním eventem, který propaguje myšlenku diverzity a překonávání bariér. Jejich hlavním cílem je vytvořit bezpečný prostor pro sportovce pocházející z různých prostředí a životních realit. Letošní ročník proběhne ve dnech 23. až 26. července ve francouzském Lyonu. Celkem bude zastoupeno 38 sportovních disciplín a WBD prostřednictvím své iniciativy Sports Together vyzývá všechny fanoušky, aby se zapojili – ať už jako aktivní sportovci, dobrovolníci, nebo diváci.
WBD v rámci nově navázaného partnerství spustí multiplatformní kampaň s cílem posílit a zviditelnit značku EuroGames 2025. Během červnového Pride Month budou stanice Eurosport vysílat pod speciálním duhovým logem, na což v červenci naváže rozsáhlá propagační kampaň napříč pevninskou Evropou. WBD tímto způsobem usiluje o propagaci myšlenky inkluze ve sportovním prostředí, boření stereotypů, inspiraci budoucích generací a zajištění zasloužené pozornosti pro všechny sportovce.
Součástí kampaně bude také originální obsah pro digitální platformy WBD a její sociální sítě. Přímo v Lyonu bude přítomen social media reportér, který bude v reálném čase informovat o dění na letošních EuroGames. Na tvorbě obsahu se bude podílet také organizace ISCPA – lyonská škola komunikace, produkce a žurnalistiky, která na místo vyšle čtyři desítky svých studentů.
„Sport má unikátní schopnost spojovat, a proto nové partnerství s EuroGames vnímáme jako velmi přínosné. Inkluze je pro nás důležitým tématem, a proto do Lyonu vyšleme celý tým, který bude po celé čtyři dny informovat o aktuálním dění a vytvářet originální obsah. Naším cílem je získat pro EuroGames co nejvíce nových fanoušků – a s tímto vědomím hodláme využít všechny naše lineární, digitální i sociální platformy na maximum,“ říká David Bernard-Bret, seniorní viceprezident WBD Sports Marketing.
„EuroGames nejsou běžný multisportovní event. Jsou důležitou platformou pro podporu rovnosti, inkluze a boje proti nenávisti vůči LGBTQI+ sportovní komunitě. Díky partnerství s WBD se můžeme spolehnout na sílu a masivní dosah platforem jako je Eurosport nebo Max, což nám rozhodně pomůže letošní ročník zviditelnit. Miliony fanoušků z celé Evropy tak obdrží jasnou zprávu: sport není jen o soupeření, ale i o vzájemném respektu a vytváření bezpečného prostoru pro všechny,“ dodává Cédric Lemarié, prezident EuroGames 2025.
Více informací o EuroGames 2025 a možnostech přímého zapojení najdete na www.lyon2025.com.