Warner Bros. Discovery se stala oficiálním partnerem EuroGames 2025

Francouzský Lyon letos v červenci přivítá EuroGames – největší evropský multisportovní event, který dává prostor sportovcům bez ohledu na jejich původ, identitu nebo životní příběh. Cílem není jen soupeřit, ale hlavně bořit bariéry, inspirovat a ukázat, že sport může být skutečně pro všechny. Novým partnerem akce je mediální společnost Warner Bros. Discovery, která pod hlavičkou iniciativy Sports Together spouští napříč Evropou masivní kampaň na podporu diverzity a inkluze ve sportu.

EuroGames jsou největším evropským multisportovním eventem, který propaguje myšlenku diverzity a překonávání bariér. Jejich hlavním cílem je vytvořit bezpečný prostor pro sportovce pocházející z různých prostředí a životních realit. Letošní ročník proběhne ve dnech 23. až 26. července ve francouzském Lyonu. Celkem bude zastoupeno 38 sportovních disciplín a WBD prostřednictvím své iniciativy Sports Together vyzývá všechny fanoušky, aby se zapojili – ať už jako aktivní sportovci, dobrovolníci, nebo diváci.

WBD v rámci nově navázaného partnerství spustí multiplatformní kampaň s cílem posílit a zviditelnit značku EuroGames 2025. Během červnového Pride Month budou stanice Eurosport vysílat pod speciálním duhovým logem, na což v červenci naváže rozsáhlá propagační kampaň napříč pevninskou Evropou. WBD tímto způsobem usiluje o propagaci myšlenky inkluze ve sportovním prostředí, boření stereotypů, inspiraci budoucích generací a zajištění zasloužené pozornosti pro všechny sportovce.

Součástí kampaně bude také originální obsah pro digitální platformy WBD a její sociální sítě. Přímo v Lyonu bude přítomen social media reportér, který bude v reálném čase informovat o dění na letošních EuroGames. Na tvorbě obsahu se bude podílet také organizace ISCPA – lyonská škola komunikace, produkce a žurnalistiky, která na místo vyšle čtyři desítky svých studentů.

„Sport má unikátní schopnost spojovat, a proto nové partnerství s EuroGames vnímáme jako velmi přínosné. Inkluze je pro nás důležitým tématem, a proto do Lyonu vyšleme celý tým, který bude po celé čtyři dny informovat o aktuálním dění a vytvářet originální obsah. Naším cílem je získat pro EuroGames co nejvíce nových fanoušků – a s tímto vědomím hodláme využít všechny naše lineární, digitální i sociální platformy na maximum,“ říká David Bernard-Bret, seniorní viceprezident WBD Sports Marketing.

„EuroGames nejsou běžný multisportovní event. Jsou důležitou platformou pro podporu rovnosti, inkluze a boje proti nenávisti vůči LGBTQI+ sportovní komunitě. Díky partnerství s WBD se můžeme spolehnout na sílu a masivní dosah platforem jako je Eurosport nebo Max, což nám rozhodně pomůže letošní ročník zviditelnit. Miliony fanoušků z celé Evropy tak obdrží jasnou zprávu: sport není jen o soupeření, ale i o vzájemném respektu a vytváření bezpečného prostoru pro všechny,“ dodává Cédric Lemarié, prezident EuroGames 2025.

Více informací o EuroGames 2025 a možnostech přímého zapojení najdete na www.lyon2025.com.





architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě
Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli