Trendem dnešní doby je hledání kvality a chuti zabalených v jednom obale. Ani s nápoji tomu není jinak, a tak značka Pepsi přichází se změnou udávající trend mezi kolovými nápoji tím, že vyměnila fruktózo-glukózový sirup za skutečný cukr.
Jedním z receptů Pepsi na úspěch je také to, že se trendům nejen přizpůsobuje, ale sama je diktuje. Zároveň naslouchá svým zákazníkům, protože dobře ví, že právě oni jsou nejlepšími vývojáři produktu. Průzkum tohoto výrobce ukázal, že 90 % Čechů by při nákupu dalo přednost kolovému nápoji obsahujícímu cukr před výrobkem slazeným jeho alternativami.
Pepsi s pravou chutí cukru můžete najít na pultech obchodů, nebo ji můžete během léta podrobit testu svých chuťových pohárků na některém z desítek míst po celé republice. Nová receptura totiž bude představena v rámci výjimečné celonárodní roadshow. Vyberte si některou ze zastávek roadshow Souboj chuti a otestujte, jaký kolový nápoj je vaším favoritem. Více informací najdete zde.