Jarní kampaň Zalando zdůrazňuje společenské hodnoty


Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, spouští novou kampaň s názvem „Tady s námi napořád“, která oslavuje všechny ty, jež zůstávají věrni svému přesvědčení a zastávají progresivní hodnoty. Kampaň si klade za cíl iniciovat dialog o základních společenských hodnotách jako je diverzita, udržitelnost či začlenění a posílení postavení žen. Tento dialog má inspirovat a povzbudit lidi po celém světě, aby sdíleli své názory na témata jako je rovnost pohlaví a pozitivní vnímání vlastního těla.

Iniciativa „Tady s námi napořád“, která byla spuštěna 21. března 2021, dává prostor lidem, jejich hodnotám a příběhům. Kampaň od berlínského módního fotografa Dana Beleiu obsahuje sérii snímků s dvojicemi z reálného života, jež představují otevřený dialog o sdílených hodnotách relevantních právě pro tyto konkrétní protagonisty. Každá fotografie je doplněna nebojácným sdělením odkazujícím na trvalou progresivní hodnotu, která je tady s námi napořád: inkluze, udržitelnost, přijetí či sebevědomí. „Tady s námi napořád.“ Kampaň vznikla v jako jedna ze snah Zalanda přispět k inkluzivnější budoucnosti pro každého.

„Tato kampaň oslavuje hodnoty, které stojí v samém srdci značky Zalando, mezi něž patří diverzita a inkluze. Na hodnotách a příbězích skutečných lidí nám hodně záleží, protože díky nim můžeme mnohem lépe spolupracovat s našimi rozmanitými zákazníky,“ říká Barbara Daliri, Vice President Sales & Marketing společnosti Zalando. „Naše hodnoty vychází již ze samé podstaty toho, jak pracujeme: Zalando aktivně podporuje inkluzivní firemní kulturu, v níž najdete zaměstnance ze 130 zemí světa. V loňském roce jsme zveřejnili zprávu do.BETTER Diversity and Inclusion Report, v níž se zavazujeme ke změnám vůči našim zaměstnancům, partnerům a zákazníkům. Tato jarní kampaň zdůrazňuje mimo jiné i naši ambici být tzv. Starting Point for Fashion, tj, prvním místem, kam při svých nákupech zavítáte.“

Součástí obsáhlé kampaně je i emotivní televizní film, v němž vystupují světoví performeři, jako např. tanečník, herec, model a bojovníka za diverzitu a inkluzi Luca Bruyer, který mimo jiné neustále zpochybňuje ideály módního průmyslu. Patří sem i Yann Horowitz, otevřeně gay skateboardista a aktivista LGBTQIA+, a obhájkyně pozitivity těla, Yolisa Mqoco. Film je exkluzivně doplněn skladbou od britského queer rapera Mista Stranger, který se ve filmu také objeví. Film byl natočen dvěma režiséry, veteránem Terencem Nealem a mladou nezávislou režisérkou z generace Z Emilií Badenhorst. Dvojice výrazně odlišných režisérů byla oslovena záměrně, aby zrcadlila otevřený dialog této kampaně.

Kampaň je komunikována v mnoha formátech: od televizního filmu od režisérské dvojice Neale & Badenhorst, přes fotografie od Beleiu, OOH, DOOH po vlastní komunikační kanály společnosti a sociální sítě. 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a objeví se na všech 17 evropských trzích, kde Zalando působí.

foto: Dan Beleiu






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí