Jägermeister povýšil hokej na ledovou party


Jägermeister

Spolu se slavnostním zahájením hokejového MS v Bratislavě přihrál Jägermeister do světa sérii klipů s hokejovou tematikou posunutou z mainstreamového hřiště do prostředí, v němž se hokejové odkazy prolínají s party, módou, artem a ulicí. Jägermeister ve své historicky první české TV produkci boří klišé zakořeněná ve sportovním marketingu.

Parta lidí na ledě

„Spojení Jägermeisteru s ledovou namražeností je všem lovcům známé, ale Jägermeister není tradičním partnerem hokeje, proto jsme oslovili agenturu Concept One, abychom společně nalezli cestu k fanouškům hokeje a přitom zůstali věrní našim hodnotám, naší DNA,” říká brand manažerka značky Jägermeister Pavlína Valko.

Vymyslet nový pohled na věc byl úkol pro agenturu Concept One, která v čele s kreativním ředitelem Peterem Tarbajovským předělala tradiční mistrovství na Meistrovství, ze kterýho mrazí. V klipu sice uvidíte vše, co k hokeji patří, tedy dresy, stadion, hráče i fanoušky, ale do všeho se nějakým způsobem obtiskl svět Jägermeisteru, ve kterém nejde o soupeření, vítězení a fandění, jako spíše o záměr si to společně užít. Výsledek působí, jako když se parta mladých lidí dostane na led a udělá si tam vlastní hokejový večírek.

Měsíce příprav

Volba filmového zpracování padla na Bistro Films a slovenského režiséra Rolanda Wraníka, který v minulosti natáčel klipy pro Rytmuse nebo Majka Spirita. Na scéně se mihnou hráči v cool kostýmech od stylisty Jakuba Eliáše, fanoušci pařící na ochozech a nechybí ani rozhodčí ztělesněná tajemnou Asiatkou, která kvůli natáčení přiletěla z Kanady. Brankáře si zahrál hráč druholigového HC Letci Letňany David Pírs, odchovanec hokejové Sparty a Slavie s pěti starty v reprezentaci do sedmnácti let.

Natáčení předcházely tři měsíce příprav. Během procesu se měnila lokace z Kasáren Karlín na krasobruslařskou halu Hasa v pražských Vršovicích. „Nechtěli jsme klasickou hokejovou halu s vysokými stropy, v níž by se nedala vytvořit autentická atmosféra party na ledu,” vysvětluje projektová manažerka Tamara Kučerová z agentury Concept One.

Samotné natáčení trvalo od šesti večer do šesti ráno a mimo štáb a hlavní představitele se ho zúčastnilo osmdesát komparzistů. Color gradingu, neboli barvení filmu, se ujali experti z newyorského postprodukčního studia Company3, kteří se podíleli na připravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker nebo na remaku Lvího krále.

Filmový spot bude provázet hokejové diváky v televizi i na internetu po celou dobu konání mistrovství světa v hokeji 2019 od 10. do 26. května.





architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě