Vapování stále populárnější. British American Tobacco hlásí rekordní výnosy


Užívání elektronických cigaret je v současnosti globálně nejoblíbenější alternativou ke kouření. V pololetní zprávě to uvedla tabáková společnost British American Tobacco. V té uvádí, že její portfolio e-cigaret během prvních šesti měsíců letošního roku posílilo o bezmála 60 % ve výnosech, a to za současného zisku téměř milionu nových zákazníků. Tzv. vapování tak v současnosti globálně vládne tržnímu segmentu tzv. nových kategorií, které dále zahrnují zařízení na zahřívání tabáku gloTM s tabákovými náplněmi neoTM, či nikotinové sáčky VELO.

„V prvním pololetí jsme zaznamenali bezprecedentní růst ve výnosech i počtu zákazníků u všech produktů nových kategorií. Výnosy šly nahoru o více než polovinu a těší se teď oblibě 16,1 milionu zákazníků,“ komentuje výsledky Jack Bowles, výkonný ředitel BAT s tím, že vůbec největšími taháky jsou především elektronické cigarety Vuse, zařízení na zahřívání tabáku glo a nikotinové sáčky Velo.

Z pololetní zprávy dále vyplývá, že portfolio elektronických cigaret Vuse od British American Tobacco posilovalo na všech frontách. Za prvních šest měsíců roku 2021 výnosy vzrostly o 59 % a objem prodejů o 70 %. Výrobky si získaly bezmála milion nových příznivců, jejichž celkový počet se tak ustálil na 7,5 milionech.

Vuse je s 34% světovým podílem nyní vapovací jedničkou hned na několika klíčových trzích. Konkrétně, Kanadě, Francii, Velké Británii a Německu. Pozici lídra nadále posiluje i v USA, kde je k dnešku preferovanou volbou příznivců vapování už ve 22 státech federace. Vuse je jednoznačně nejsilnější značkou i v České republice.

„To, že se Vuse stal globální vapovací jedničkou nás velice těší. Je to totiž zároveň i potvrzení smysluplnosti naší kampaně A Better Tomorrow, v jejímž rámci uvádíme na trh nové inovativní produkty. Ty jsou budoucností nikotinového průmyslu,“ dodává Bowles s tím, že Vuse je přímým ztělesněním záměru kampaně. Už v květnu letošního roku totiž společnost oznámila, že Vuse se stala vůbec prvním uhlíkově neutrálním vapovacím zařízením na světě.

Kampaň A Better Tomorrow je dlouhodobým transformačním projektem BAT, která v rámci své korporátní filozofie klade důraz především na udržitelnost, enviromentální aspekty podnikání, využívání digitálních technologií a vývoj nových technologických a inovativních řešení. Dosažení celosvětového prvenství na trhu s elektronickými cigaretami je tudíž pro společnost důležitým milníkem v rámci této komplexní kampaně.

Foto: BAT






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli