Japonská značka Uniqlo spojila síly s graffiti umělcem Barry McGeem

Uniqlo je oblíbenou japonskou módní značkou, která vznikla už v roce 1949. Od té doby nasbírala poměrně velkou fanouškovskou základnu, a to i za japonskými hranicemi. A jelikož její kreativní tým rád testuje nové věci, slovo dalo slovo a pro poslední minikolekci spojil síly s věhlasným graffiti umělcem Barry McGeem.

Americká pouliční kultura

Tento rodák ze San Franciska není na streetartové scéně žádným nováčkem. Jeho fenomenální výtvory jsou známy již od devadesátých let, a to i mimo slunnou Kalifornii. Jeho spolupráce se značkou Uniqlo je nabytá osvěžujícími designy, které jsou jako stvořené pro horké léto.

Uniqlo je podobnými kolaboracemi notoricky známo. Na triku mají spolupráce se značkami a návrháři jako Jil SanderUNDERCOVERKAWS nebo Keith Haring. McGeeho specifický styl vdechnul život humorně laděné kolekci, která skvěle reprezentuje umělcův přínos pro pouliční a městskou kulturu. McGeeho originální instalace odhalují nový pohled na světské objekty typu prázdné lahve od alkoholu, plechovky se sprejem a podobně.

V minikolekci najdete několik super originálních triček (zvlášť nás baví ta s malovanými náprsními kapsičkami) a okouzlující plátěnou tašku ve dvou provedeních. Obzvlášť potěšující zprávou je, že pro tyto kousky ani nebudete muset sahat příliš hluboko do kapsy. Vše pořídíte v cenovém rozmezí od 14,90 do 19,90 amerických dolarů. Ne tedy víc než 440 Kč. Jasně, roli tady bude hrát ještě poštovné, ale co naplat.

Foto: Uniqlo
Foto: Uniqlo

Jak tahle kolekce baví vás?

architektura auta bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě