Do další dekády ve znamení udržitelnosti. Společnost EY slaví 30 let od svého založení


Společnost EY si 12. června připomněla 30 let, kdy začala působit na českém trhu a z bezprostřední blízkosti byla a dodnes je svědkem a účastníkem toho, jak se tuzemská podnikatelská sféra proměňuje a jaké trendy ji ovlivňují. Stejně jako dnes již řada firem, i samotná EY a díky ní i její klienti si jsou velmi dobře vědomi, že je na společensky odpovědné a udržitelné chování brán čím dál tím větší zřetel. V tomto duchu se proto rozhodla své jubileum oslavit. S cílem edukovat a inspirovat vyhlásila tzv. Plants Giving Day, kdy vybídla veřejnost k symbolickému zapojení se do aktivit, které mohou svět a život kolem nás udělat lepším a udržitelnějším.

Jak vyplynulo z pravidelného průzkumu #FutureConsumerIndex společnosti EY, jehož vybrané závěry publikovala u příležitosti nedávných oslav Dne Země, 48 % spotřebitelů celosvětově věří, že se klimatické změny a udržitelnost budou silně promítat do toho, jak žijí a co nakupují. 25 % z nich by bylo ochotno si za více udržitelné zboží či služby připlatit a 52 % zákazníků v České republice uvedlo, že je pro ně společenská odpovědnost značek důležitá. Nejen proto se společnost EY rozhodla, že i své oslavy výročí bude v „zeleném“ pojetí sdílet přímo s širokou veřejností a podpoří tak své dlouholeté úsilí, které podniká na poli vlastní udržitelnosti.

Ve dnech 11. a 12. června v okolí pražského centra Florentinum, OC Anděl na Smíchově a v sobotu pak i Rašínova nábřeží u Vltavy rozdávala EY stovkám kolemjdoucích malé sazeničky rostlin zabalených v eko balení s výzvou, aby je zasadili na svých balkonech, terasách či (před)zahrádkách a pomohli tak symbolicky tímto malým krokem spolu s EY ke zmírnění negativních dopadů na úroveň klimatu v metropoli.

Téma udržitelnosti dnes už pro podnikatele není jen něčím, co „musí splnit“. V otázkách týkajících se celospolečenských problémů zaujímají naopak osobní přístup. Společným jmenovatelem nové generace podnikatelů je tak jejich vědomá volba a úsilí přispívat k hodnotovému a udržitelnému způsobu podnikání, vlastnímu seberozvoji – jak lidí, tak i lídrů – a k rozvoji svých zaměstnanců. Společnost EY se pojetím oslav svého výročí snaží k podobnému postoji dovést i veřejnost. V duchu vlastního motta „Building a better working world“ věří, že v rámci aktivity Plants Giving Day mohla udělat nejen radost, ale především inspirovat lidi k tomu, že i v rámci každodenního života lze podnikat kroky, které k udržitelnosti povedou.

EY nejenže radí ostatním, jak udržitelné cíle naplňovat, ale sama se snaží jít a být příkladem. Od roku 2020 je uhlíkově tzv. neutrální a do roku 2025 chce pomocí vybraných kroků dosáhnout stavu net zero.

7 kroků EY vedoucích k tzv. uhlíkové neutralitě do roku 2025
• Snižujeme emise vzniklé naším cestováním za kolegy a klienty.
• Snižujeme množství spotřebované elektřiny a 100% přejdeme na energii z obnovitelných zdrojů.
• Investujeme do smluv o nákupu virtuální elektřiny.
• Investujeme do technologických řešení, která zohledňují přírodu a snižují uhlíkovou stopu.
• Zaznamenáváme a počítáme emise jednotlivých týmů EY při práci s klienty.
• Požadujeme, aby si 75 % našich dodavatelů stanovilo do konce fiskálního roku 2025 emisní cíle.
• Pomáháme klientům najít výhody v dekarbonizaci jejich byznysu.

„Projekt Plants Giving Day, který realizujeme u příležitosti našeho 30. výročí, vznikl přirozeně ze zamyšlení, co můžeme udělat pro to, aby svět kolem nás lépe fungoval. Tuto otázku si v EY klademe každý den už celých třicet let našeho působení v České republice. Klademe si ji s našimi zaměstnanci a klademe si ji i s našimi klienty. Věříme totiž, že tvořit lépe fungující svět může opravdu každý z nás. Stačí se jen nebát výzev, využít každou zajímavou příležitost a hlavně – mít po boku ty správné partnery,“ uvedla Magdalena Souček, vedoucí partnerka EY v ČR.

Foto: EY






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí