Absolutní tolerance: Kampaň, která podporuje LGBT komunitu, rovnoprávnost mužů a žen a další


Švédská značka vodky Absolut se letos rozhodla dát své nové kampani celospolečenský rozměr, jejímž cílem je povzbudit k toleranci a soudržnosti v české společnosti. Nová kampaň Absolut tolerance významně překračuje klasickou produktovou reklamu, jíž se Absolut pravidelně a úspěšně představuje. Kampaň startuje 12. října v Praze.

Pojďme se na svět dívat s otevřenýma očima a dejme prostor toleranci. Rozptylme předsudky, nenechme se ovlivnit uměle vyvolaným strachem či zavádějícími informacemi. Ve spolupráci s umělci jsme vytvořili kampaň přinášející pozitivní změnu do naší společnosti. Udělejte s námi symbolický krok k otevřené, rozmanité a tolerantní společnosti!

To hlásí nová kampaň Absolut Tolerance. Hlavní heslo kampaně je:

Nesoudíme, podporujeme toleranci a nahlížíme na společenská témata z různých úhlů.

Pět oblastí

Ve spojení s předním českým grafikem Pavlem Fuksou vyráží Absolut do ulic v Praze, Brně a Plzni s kampaní Absolut Tolerance. Ta má za cíl zvýšit ve společnosti míru tolerance, a to hned v pěti oblastech – rovnoprávnosti mužů a žen, LGBT, svobody vyznání, etnické příslušnosti a migrace.

„Chceme lidi motivovat k tomu, aby přemýšleli o jistých věcech jinak a v objektivních souvislostech, upozorňujeme na potřebu větší míry tolerance. Věříme, že žijeme v tolerantní společnosti, ale stále cítíme, že jsou určité náměty, které mohou vyvolávat odpor či nepochopení. Zaměřili jsme se na aktuální společenská témata, přičemž některá z nich Absolut podporuje již mnoho let,“ prozrazuje Brand Manažerka Absolut Dagmar Rychterová důvody vzniku kampaně.

Dveře

Hlavním symbolem kampaně jsou dveře. Funkční dveře budou instalovány ve třech městech – Praze, Brně a Plzni. Dveří je pět, každé z nich vizuálně symbolizují jedno téma, které je zastoupeno v kampani. Pokud se lidé rozhodnou dveřmi projít, vyjádří tím podporu toleranci.

Instalace dveří Absolut Tolerance startuje 12. října v Praze, kde budou k vidění dva týdny na Náměstí Míru, Jungmannově náměstí, ve vestibulech Masarykova a Hlavního nádraží, Strossmayerově náměstí, Náměstí republiky a Na Andělu před kinem Cinestar. Od 26. října se dveře Absolut Tolerance přesunou do Brna a Plzně.

Cíl

Cílem kampaně není hodnotit současná řešení, nebo hledat ta správná. Absolut nesoudí, podporuje toleranci a podněcuje pohledy na daná témata z více úhlů. „Víme, že se v určitých případech jedná o velmi složitá témata. Chceme poukázat na to, abychom se na věci dívali s otevřenou myslí, nesoudili na základě nedostatku informací, nepravdivých informací, popřípadě strachu. Snažíme se přimět lidi k tolerantnějšímu přístupu a rozptýlit jejich obavy či předsudky kreativní formou. Umění a kreativita k Absolut neodmyslitelně patří a my věříme, že díky nim můžeme přinést do naší společnosti pozitivní změnu,“ dodává Rychterová.

Za nápadem i vizuálním zpracováním kampaně stojí český designer Pavel Fuksa, který byl letos opět zařazen mezi 200 nejlepších grafiků světa. „Zejména v posledních měsících a letech přestala mít tolerance v české společnosti svoje místo a byla nahrazena cynismem, bezohledností a frustrací. Kampaň se netváří spasitelsky, rád bych, aby kolemjdoucí dokázala aspoň na moment zastavit a tuto frustraci zmírnit,“ přiblížil postoj ke svému návrhu Fuksa.






architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě


Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli