Pastor nás velmi mile překvapil. Co dalšího si myslíme o jeho nové desce?

Již v recenzi na projekt Pouliční Ekonomická 2.5 od Sergeie B. z minulého týdne jsem nejednou zmínil, že se jedná o jeden ze dvou releasů, kterými nás ostravská stáj AK obdarovala dne 27. září. Druhou polovinu tohoto syrového pokladu má na svědomí samozřejmě Pastor. A nutno ihned dodat, že jeho počin Zpátky v bloku je opravdovým klenotem.

O Pastorovi si můžete myslet, co chcete. Jedni mu vyčítají těžkopádnost za mikrofonem a druzí dokonce jeho přebytečnost na scéně. Ať už je to ale jakkoli, soudy jsou jen soudy a ostravský rapper na sobě dlouhá léta maká – i ten nejzarytější kritik tedy musí uznat, že na každém jeho projektu je setsakramentsky vidět velký krok směrem kupředu. Největší předností jsou samozřejmě texty. Pastor má co říci a jeho autentičnost je cítit na sto honů. Témata jsou jasná – úspěch v rapové hře a vše kolem. Má už svůj věk a nemá zapotřebí se s někým dohadovat. Je si dobře vědom toho, co dokázal a přeměna jeho labelu Azurit Kingdom v plnohodnotnou obchodní společnost je toho víc než jasným důkazem.

Celý release uvedl pilotní singl Boží plán, ve kterém hostuje stájový kolega Sergei B. a zpěvák Ezy. A nutno říci, že právě tenhe banger projekt svěle vystihuje. Silných momentů je zde ale celá řada. Mým osobním favoritem je mírně odlehčená záležitost Na hotelu, kde si Pastorovu striktní flow zamilujete po prvním řádku. Pokud jde o hlubší sdělení, nezbývá než doporučit záležitosti jako Prachy & Fame nebo Dlouhá cesta. Celá věc zkrátka šlape perfektně jako pověstné švýcarské hodinky. Pokud jde o výběr produkcí, prostor zde dostala čerstvá jména jako Flashone, stejně jako třeba zámořský genius jménem Purps. Ze strany hostů zde máme hned několikrát S. Barracudu, rovněž již zmíněného Ezyho a příjemným překvapením je i Renne Dang. Pastorův striktní zvuk někoho bude bavit více, někoho méně, jedna věc ale zůstává jistá – v našich přehrávačích tahle věc bude znít ještě sakra dlouho. A v těch vašich?

√ 8/10

pstr